Tuesday, 20 March 2012

jom join bloglist BEN ASHAARI...cepat!!!


kenapa berbelog??

huhhh..soklan yang agak subjektif untuk pacik jawab.
tapi pacik akan cuba jawab seikhlas hati pacik.
ayat tak mau kalah kann

mula2 pacik berbelog ni sebab suka2 ja..
ya suka2 ja..pacik rasa mesti jawapan ni lebih kurang ja
kan dengan semua.SUKA SUKA katanya
walopon ada niat lain..

bila tengok kawan pacik hari2 duk ngadap belog.
aihh, teringin jugak nak ada belog.dasar kan.
nak jeles sokmo ngan orang lain.

ingat kan mudah nak handle belog ni.
tapi..fuhhhh..lagi susah dari buat esaimen.
yang paling susah bila nak tarik readers untuk baca belog kita.

bila pacik berbelog sebab suka2 ni,
so macam tak da pressure la sangat.
pacik lebih suka macam ni.
boleh kongsi apa saja dalam ni kannn..

janji happyyyyy

tu tujuan pacik buat belog ni....
korang macam mana?

berminat nak join..kelik sini

4 comments:

Pka Rahim said...

hi! pka join segmen abg ben jugak :)

jemput singgah ye..

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/jom-join-bloglist-ben-ashaari-cepat.html

tq..

are_lin@yu said...

Thniah tersenarai dlm bloglist abg ben..salam kenal..ayu..;-)

Fa-zlyn said...

hye fa jalan2 kt sini yer..
jemput datang ke rumah yer..
http://citerkumrsfaz.blogspot.com/

CikFi said...

terjah sini dari segment yg sama http://hatinufid.blogspot.com/2012/03/jom-join-bloglist-ben-ashaar