Tuesday, 20 March 2012

header baru

nak header baru...nak header baru...lalalalalaaa
ada sapa-sapa nak tolong buat kat pacik tak?
hewhewhewww
dasar orang tua pemalas memang macam ni.

boleh ja pacik buat sendiri tapi MALAS..
tu yang penting.
tiada yang lebih penting melainkan daripada
yang terpenting.muahahaa

ada tak sapa-sapa kat sini yang terer buat header?
tolom buat kan untuk pacik boleh?
nanti pacik blanja makan ABC..nak?

lama dah pacik nak tukar..tapi tu la kan..
malasssss..
pacik ingat nak buat lain..
lebih kurang ja dengan lama ni..ada ejas sikit..
bagi cool sikit...
tapi kalau ada yang rajin nak tolom buat pon ok jugak kan....

tengok la macam mana.
kalau rajin dalam masa terdekat ni pacik buat la.
kalau rajin la..
kalau tiga pat minggu tu tak bertukar lagi tu..
urmmmm pempaham je la ye..

pacik nak tido dulu..
esok kerja..
orang tua memang kena tidol awal.
jaga kesihatan katakan.

ok.babai

4 comments:

fizafantagirO said...

header skrg dah ok ape.. cool je :p ..

pak cik said...

ntah laa...dah lama dah header ni..ingat nak tukar

are_lin@yu said...

hehe tak pandai wat..saya pn org wtkan..;-)

pak cik said...

boleh je pacik nak buat..tapi malassssssss..huhuuu