Tuesday, 6 March 2012

arghhh ketagihhh...ketaq2 dah ni

hari ni masuk hari kelima pacik tak minum ais.
pacik try untuk avoid ais sebab pacik rasa stamina pacik 
dah kurang.pacik rasa banyak sangat pacik minum ais 
sebelum ni.

tengok member2 minum milo ais, perghhhh nikmatnya..
lagi2 kalau tengah hari.pekena sirap limau memang terbaik ahh.

sekarang ni dah menggigil gigil terliur tengok orang minum ais.
rasa macam eeeiiiiii...nakkkk jugak.

dulu pacik pernah tak minum ais selama 4 bulan.memang kaw2 punya.
minum air panas tu rilek je.macam minum mineral je.

tapi sekarang ni pacik memang teringin nak minum ais.
semoga pacik kuat nak lawan nafsu serakah ni.
kahkahkahhhh

say No to ice...hoyeahhhh..go pacik go

3 comments:

Ain Dzaya said...

kenapa pakcik tahan minum ais?
wondering~


Inilah jawapan sebenarnya ain tak hupdate belog selama 2 minggu.(entry bergambar).

iEnA eLiEnA said...

blogwalking..
hihi sorry..cik iena bru nk blogwalking slps join segmen april bloglist ben ashaari..
lately bz sket..
okies cik iena follow kamu yer..
jgn luper follow blog cik iena sekali yer

http://www.ienaeliena.com/


hihi goodluck pakcik
say no to ice

pak cik said...

cik ain : pacik nak cover balik stamina pacik...huhuhuuuu..stamina turun sebab myk sangat minum ais...coach dah membebel

cik iena : no problemmmm..pacik dah terjah blog cik iena