Wednesday, 21 March 2012

adonyaiiiiponnnn...bengong betol...hahahaaaa

ni tak tuju kat orang lain.
tapi tuju kat pacik sendiri.
semalam ada cakap pasal nak buat header 
baru kan.
tetiba ni ada semangat nak buat.
ntah datang dari mana la semangat ni.

tapi....
pacik lupaaaaa
pacik baru format laptop.
tak install lagi adobe photoshop.
apa kebangang kan!!!

dasar tua kan.
memang selalu pelupaaaa!!

nak kena install dulu adobe photoshop tu.
lepas tu nak tunggu mood rajin datang balik.

adoinyaponnn

3 comments:

Awie Omar said...

teruskan berusaha!!!

are_lin@yu said...

cepat2 nk tgk header bru..hehe

Cik Nur said...

hadoii..mcm mana boleh lupa ni pakcik...
xpe2..pasni kena seru mood rajin tu..

tp header pkcik skang dah ok la cik nur tgk.. :)