Wednesday, 2 May 2012

anak papa dah seminggu

hari ni masuk seminggu dah anak-anak papa.
tapi sayang, nama pon papa tak bagi lagi.
padahal benda senang je pon.

maafkan papa ya, papa terlalu sibuk.
terlalu banyak komitmen yang nak papa beri.

*pacik feelin' jadi bapak mithali memang macam ni

kong ajo kan.berangan nak jadi papa
ngan anak kucing pon jadi lah kan.
nampak benor sangap nya tu.

anak2 pacik semakin membesar dengan sihat.
buat masa ni dia duk hisap susu maknya ja.
so, tak perlu lah pacik nak susah beli makanan lagi.
cuma ari tu ja beli makanan kat mak nya kucing  tu.
kuat bebenor makan.
pacik letak penuh bekas tu ngan whiskers.
kejap ja dah abis.
tension tauuu.

sekarang ni nak cari tempat yang ok sikit.
sebab buat masa ni, kucing2 tu semua duk dalam kotak ja.
kesian kan.sejuk memalam.
sedih gila.erkk

tapi anak2 kucing tu kuat tido tau.
takleh nak main2 pon.
pacik is very the geram.
tunggu lagi dua tiga minggu kot,
baru leh nak bermanja manja.

*motif pacik update pasal anak kucing ni pon pacik tak tau kenapa.gampang kan.

babai

1 comment:

Cik Nur said...

ape yg gampangnya pakcik..ok je pasal kucing..binatang kesayangan Rasulullah tu..

oh ye pakcik, ibu kucing tu tentulah kuat mkn, sbb diakan myusu ank2 dia.. tntulah cepat lapa.

jgn tension2 ye.. insyaALLAH kucing2 tu akan doakan pakcik sentiasa di murahkan rezeki..InsyaALLAh...