Sunday, 3 April 2011

macam mana tak berlemak!!

perghh..tajuk.macam apa ntah..haha

ni bukan cakap kat org lain...so, x yah dok feelin'2 ekk

semalam p men bowling..sebelum tu aku ngn mohd isa melantak Mega Mac

ambik ko...kembaung perut..

hari ni lak KFC..wohaaaaa

bukan sengaja aku nak makan menda alah hi

dah aku p kdai peberet aku, tiba2 tutup lak aini

efek banjir kot..ermmmm

macam mana la lemak tak membiak dengan gembira kalau macam ni

sia2 aku pegi gym kan..hahaha..

sori coach..makan x jaga ni..xpa2, esk kita bakar lemak ni ye

ni la lucnk aku...sodap kann..hahaa..

sambil tgk Detektif Q lagi..hahahaaa

dah2..nak p smayang..lewat dah

sekian~

4 comments:

GadisKechil said...

thanx 4 following. following you right back sayang. :)

salam persahabatan dari alam maya.

saye tak pandai nak buat award so sorry tak dapat bagi award kat followers.

so saye buat segmen. untuk promote blog korang. :)

http://aynayobpunyebelog.blogspot.com/2011/03/saya-mahu-gadiskechil-lawat-blog-saya.html

tapi hanya dibuat untuk yang mahu sahaja. baru adil. hehe.

kite berkawan okeyh.

inibelog said...

orite...keep in touch...

ckozarith . said...

uyohhhh ! nak kepak ayam nak kepak ayam ! *smbil mngepak mcm ciken*

inibelog said...

x suke kepak...wuuu..isi siket..muahahaha