Saturday, 16 April 2011

kurang pandai tak pe, biar berbudi bahasa

macam tak puas hati je tajuk entry pak cik
tak aihhhh...saja buat gempak
ni baru abes praktikum..paham paham je la...
dua tiga hari ni entry pasal tu je la...
pak cik ngaja 4 kelas...3 kelas budak cerdik dan satu kelas yang slow sikit..
tapi pak cik paling suka kelas yang murid murid dia slow ni.
bukannya tak suka kat yang cerdik tu...semua pak cik sayang aihhh
tapi pak cik lebih rapat ngan yang kelas darjah 3 yakni yang slow sikit tuh.

walau depa slow, tapi pak cik solute beb..depa ni sangat sangat mudah untuk dihandle..
apa yang kita suruh, semua depa buat..ni pak cik suka nih..
bukan nya pak cik nak kutuk kat yang kelas kelas cerdik ni..
tapi dah bila cerdik sikit kan, berlagak la sikit...ada la 2 3 orang yang susah nak dengar cakap..
tapi biasalah lah..budak budak..
nak kena pandai handle depa..baru depa reti sikit...

apa apa pun, pak cik sangat sangat berpuas hati yang apa yang telah pak cik bagi...
harap harap depa suka...wit2

tatap gambar buruk pak cik ngan budak budak darjah 3 nih


comel tak pak cik?hahaha

6 comments:

il ya na said...

pakcik yg mana satu aaaih ;) hai dtg follow u

inibelog said...

yang paling tua dlm tu pak cik la...folo u jugak

il ya na said...

yg pake tie tu ka? awat hensome norrgh haha

tag

http://ilanilyana.blogspot.com/2011/04/1st-contest-dari-xcyber-pose-depan.html

inibelog said...

laaa...hensem ka pa cik ni...hahaaaa..pandai2 buat cita..babab kan...muahaha

Pak Aji said...

mana satu pak cik ni?

inibelog said...

yang blakang skali tu pak aji