Tuesday, 3 May 2011

emas pak cik dah tak ada

acecececee.....macam kaya kan pak cik...
sekarang ni kan musim orang duk main ngan emas tu..
jadi pak cik pon nak lah jugak rasa camna ada emas kan...lalalalaaa

hokay, pak cik tipu..pak cik x da pon emas tu..dush2..mari sepak pak cik ramai ramai

orang kata, masa tu emas kan
nak tau masa, kena la ada jam..
jadi yang sebenarnya, jam pak cik lah yang dah tak ada tu..
tension pak cik ni..serious,pak cik rasa sangat tak selesa bila tak pakai jam..
rasa sangat sangat sangap...huhuhuuuu

ada tak sapa sapa kat sini yang kesian kat pak cik?
klau ada, tolonglah belikan pak cik jam ye..
tak yah lah yang mahal mahal..pak cik tak minat
belikan jam adidas ke, jam puma ke...stailo sikit

hokay, pak cik nak g siap siap ni..hari ada pehimpunan
erkkk..macam budak budak kan...adess
biasala, nak jadi cikgu...dudududududu~

3 comments:

Ema Washif said...

jam dinding Xmau ka? lalallala

inibelog said...

kecik sgt.....aku mau jam yg mcm kat masjid tu...dududu~

Ema Washif said...

oooo...tau la ko kontot sangat ...excited mo tgk jam besar2 kan3....