Saturday, 9 July 2011

ohhh...nikmatnya

perghhh tajuk entry...felin felin ghairah pak cik ni..hahahaaa
orang lain duk pung pang pung pang pasal BERSIH, pak cik?
nan hadoooii...x amik port..malas pak cik nak layan benda benda cenggini
banyak menda lain lagi pak cik nak pikir

oit....oittttt dah lari dari tajuk ni..
pak cik nak cita pasal nikmat hari ni...
apa yang nikmat tuh?
saborr la...nak cita ni

setelah pat taun pak duk bertepek di perlis ni,
buat kali pertama hari ni pak cik dapat makan nasi hasil tangan pak cik sendirik..hahahahaa
pak cik kan bujang lagi..duk rumah sewa pulak tu
sebelum ni pak cik mana ada masa nak masak masak ni..
al maklumlah dah sampai level level Dato' kan..al-kesibukan tu al-melampaulah..

tapi hari ni pak cik ngn housemate pak cik telah berjaya untuk memasak dengan jayanya...hakhakhakkk
semangat gila kami p cari barang barang dapur...skali ngan peti ais tau...hamik kau
tak hagak hagak kan...lantak lah..janji puas hati..
walapon 1st ni lauk sardin ngan telor dadar je, kami puas hati
haippppp, bukan tak tau masak, tak sempat nak buat yang vogue2 tadi..hahaaa

semoga kerajinan ni berkekalan lah idaknyer..urmm..amin

ok..nak p minum ais sunquick tropika yang dalam peti ais..
nak pikir menu utk esk skali..lalalal

2 comments:

Qif Saleh said...

sedapnya..mintak skit la.. eju pos ke kl ek..heheh

nuruhuda_329 said...

singgah n follow kamoo^-^