Thursday, 7 July 2011

kereta oh kereta

mood gembira riang kerana htc baru pak ciktelah dispoilkan oleh kereta pak cik...nan hadoiii
tension tahap gaban dah ni...
habes duit pak cik...huhu..
lepas ni kena makan pasir goreng laaaa...jimat kannn!!!

kereta pak cik rosak terukkk wehh..tak leh start aitu..
p la antar bengkel kan..kalau bagi kat pak cik..
habihlah keta wira tu tukar jadi BMW..baru tauuu

basuk je bengkel, skali mekanik tu ckp overhaul..
mamposssss..
dia bagi 2 pilihan kat pak cik..
nak tukar enjin ke nak tukar barang dalam tu..

dah jenis kedekut kannn..pak cik tanya la harga dulu kan
tak kan nak main rembat ja...ingat bayar ngn daun ka
skali incik mekanik tu gtau harga dia,
mau tercabot anak tekak pak cik niiii....!!

dia gtau paling kurang pon makan la jugak dalam RM1500!!!
hamik kau...kat na pak cik nak korek duit niii

nak tak nak..lena la jugak kann
tak kan nak buang lak keta tu...adess

total repair keta pak cik tu RM1900!!!
nahhhhh...hamik lagi skali
kat mana pak cik nak cekau duit ni...hahahaha

kalau ada yang nak derma tu, pak cik suke...hahahahha
orite..nak p mandi jap...nanti sambung..da

3 comments:

fa said...

oOoo.. byknya telan duit..

eju said...

tau x pe..huhu

ruwaida azizan said...

pakcik pose laa...sambung rmadan skali nant