Saturday, 2 April 2011

seronok ke tak seronok

yeahhhh...weekend datang lagi..

x tau la nak kata seronok ke tak..sob2...

seronok sebab cuti la..boleh relak2

ingt nak p tgk wayang..tp tak tau lagi cita ape

yg tak seronok nya..takut nak tinggalkan rumah ni

takut naik air..paham2 lah kan

skrang ni kan kangar naik air

be prepared la kan...

syok2 tgk wayang, balik umah tgk2 air dah melimpah

amacam..mampos..hahahahaha

tp bila tgk level air dlm longkang tu da turun dah...

dah ok kot..

boleh la nak g berfoya-foya...hahahaaa

dah..nak p mandi dulu

sekian

Friday, 1 April 2011

Giveaway ezan yang ke 2

kenapa follow blog ezan?
ermmmm...kenapa ekk...

hokay..1st dapat tau pasal belog ezan ni daripada blogger yang femes
sapa lagi klau bukan Fatin Liyana yang cun tuh..cair bebb

ada tgk design header yg ezan buat kat dia tuh..fuhh..cantik gler ahh

*dalam ati tuh hrp2 ezan dpt buat utk aku satu...chaittt..bajet..hahahaha

so, saje je la usha2 blog ezan ni..bajet carik idea la nak design sendirik

tp bertuah la sgt..sampai skrang ni x jadik2..buruk bebenor ropenye..adoyai

*mintak la ezan tergerak hati nak buat header utk aku yg x pandai ni..sob~

tu la sebab kot..patik folo belog ezan ni..

ikhlas tak jawapan patik..ngeh3

nak sangat jadik superstar kan..!!

"im not taking superstar. but im helping you to become a superstar..

so, dont asked what i cant give to you..but asked yourself 

what you can do to become a superstar" - my coach


hokay..dah masok bulan baru pon!!

tik tok...tik tok...da abes bulan bulan ke-3 taun ni

dah masok april pon

renung-renungkan balik apa yang telah kita lakukan

sepanjang 3 bulan yang telah berlalu...

adakah ia membawa kita ke arah sesuatu yang lebih baik atau sebaliknya..

hayatilah dengan sebaik mungkin..

semoga hari-hari yang mendatang ini akan membawa kita

menghadapi sesuatu cabaran dengan lebih baik.

 sekian..semekom