Thursday, 26 July 2012

cobaan bulan puasa

demam + selsema + sakit tekak

complete semua kan.semalam tak leh nak tidur ngan aman
hingus meleleh-leleh..dah macam paip dah..
ehh, jangan duk terbayang2 pulak..geli sangat

ni 1st time rasanya pacik demam bulan puasa.
sakit2 badan pon ada.
sakit badan ni mungkin sebab buat hurdles exercises kelmarin.
terhoyong hayang dah time buat tu.
menggigil2 kaki.

tapi, demam dalam bulan puasa ni memang mencabar.
kan sakit tekak bagai, nak minum air pon tak leh.
jadik memang pedih gila ah tekak nih..sabor je la

apa yang pacik pegang sekarang ni,
mungkin Allah nak uji pacik..
jadi pacik kena kuat..ni baru demam kot
tak lagi kena uji ngan penyakit2 lain..
tu pon dah nak mengeluh kan

jadi, sabor je laa

babai

1 comment:

Cik Rongoks said...

sabar ye..
ika doakan pak cik cepat sihat ^^