Tuesday, 18 September 2012

I am 23!!

hepi besday to me..
hepi besday to me..
hepi besday to meeeee...hepi besday to meeeeeee..

nyanyik sendiri lah ye..
dah takde orang nak nanyikan untuk pacik..
wkwkwww

alhamdulillah, cukup 23 tahun hari ni
pacik bernafas dibumi Allah ni.
banyak yang telah ditempuhi..
insyaallah, kalau umur panjang..
banyak lagi liku2 hidup..

selama 23 tahun ni,
pacik ingin memohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa,
atau tingkah laku pacik yang menyakitkan hati..
pacik insan biasa yang tak lari dari
melakukan kesilapan...

semoga apa yang pacik lakukan diredhai dan diberkati.
pacik harap hari2 yang mendatang lebih baik
dan lebih bermakna..
semoga semuanya berjalan lancar mengikut apa yang telah dirancang oleh-Nya..


Amin



Thursday, 13 September 2012

big release!!!

after 5 and a half years..
finally..it was done..hoyeahh

cewahh..suka la tuuu
semalam pacik setel dengan pembentangan kajian pacik..
everythings goin' smoothly
semua seperti yang pacik plan

ini mungkin pembentangan terakhir pacik
sebelum pacik tamatkan pengajian ijazah pacik.
mungkin lepas ni pembentangan untuk peringkat
yang lebih tinggi..Insyaallah

apa2 pun..
lagi satu untuk ditempuhi..
final exam bulan 11 nanti

buat masa ni pacik fokus untuk Malaysia Open
awal bulan 10 nanti..hohoooo
owhh, kena pulun training..

buat masa ni..
rehat2 dulu..
malam ni ada jamuan kat rumah mentor.
jom sapa nak join

ok..buhbye

Monday, 10 September 2012

harap semuanya berjalan lancar

kini detiknya.
cewah, macam tajuk lagu pulak.
esok pembentangan kajian pacik.
berdebar-debar nih.
ni final project pacik setelah 5 tahun setengah pengajian pacik.
lama kann

pembentangan pacik sesi kedua.
pukul 2.20 ptg.
nasib pacik la yer..dapat penilai yg agak tough.
memang nak kena hati2.
time pembentangan tu pacik tak risau sgt.
time soal jawab tu haaa.
haishhhh

pacik tak mau over konfiden.
nanti lain jadinya.
pacik cuma harapkan pacik dapat buat yang terbaik.
Insyaallah..

Aminnn

Tuesday, 4 September 2012

shoot raya

wahh...macam retis kann...hahahaa
ni shoot td..suka2 ngan classmate.
sebenarnya, nak amik gambar untuk video
sempena jamuan raya tu..
dah alang2 kannn..
kredit too Alimin
sapa2 nak tempah photographer..
boleh tempat kat dia

tadaaaaaaaaa.....




klik untuk tumbesaran padu

nanti pacik uplod gambar yang satu2
kot2 la korang tak puas nengok kannn
*panggggg