hepi besday to me..
hepi besday to me..
hepi besday to meeeee...hepi besday to meeeeeee..
nyanyik sendiri lah ye..
dah takde orang nak nanyikan untuk pacik..
wkwkwww
alhamdulillah, cukup 23 tahun hari ni
pacik bernafas dibumi Allah ni.
banyak yang telah ditempuhi..
insyaallah, kalau umur panjang..
banyak lagi liku2 hidup..
selama 23 tahun ni,
pacik ingin memohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa,
atau tingkah laku pacik yang menyakitkan hati..
pacik insan biasa yang tak lari dari
melakukan kesilapan...
semoga apa yang pacik lakukan diredhai dan diberkati.
pacik harap hari2 yang mendatang lebih baik
dan lebih bermakna..
semoga semuanya berjalan lancar mengikut apa yang telah dirancang oleh-Nya..
Amin
Tuesday, 18 September 2012
Thursday, 13 September 2012
big release!!!
after 5 and a half years..
finally..it was done..hoyeahh
cewahh..suka la tuuu
semalam pacik setel dengan pembentangan kajian pacik..
everythings goin' smoothly
semua seperti yang pacik plan
ini mungkin pembentangan terakhir pacik
sebelum pacik tamatkan pengajian ijazah pacik.
mungkin lepas ni pembentangan untuk peringkat
yang lebih tinggi..Insyaallah
apa2 pun..
lagi satu untuk ditempuhi..
final exam bulan 11 nanti
buat masa ni pacik fokus untuk Malaysia Open
awal bulan 10 nanti..hohoooo
owhh, kena pulun training..
buat masa ni..
rehat2 dulu..
malam ni ada jamuan kat rumah mentor.
jom sapa nak join
ok..buhbye
finally..it was done..hoyeahh
cewahh..suka la tuuu
semalam pacik setel dengan pembentangan kajian pacik..
everythings goin' smoothly
semua seperti yang pacik plan
ini mungkin pembentangan terakhir pacik
sebelum pacik tamatkan pengajian ijazah pacik.
mungkin lepas ni pembentangan untuk peringkat
yang lebih tinggi..Insyaallah
apa2 pun..
lagi satu untuk ditempuhi..
final exam bulan 11 nanti
buat masa ni pacik fokus untuk Malaysia Open
awal bulan 10 nanti..hohoooo
owhh, kena pulun training..
buat masa ni..
rehat2 dulu..
malam ni ada jamuan kat rumah mentor.
jom sapa nak join
ok..buhbye
Monday, 10 September 2012
harap semuanya berjalan lancar
kini detiknya.
cewah, macam tajuk lagu pulak.
esok pembentangan kajian pacik.
berdebar-debar nih.
ni final project pacik setelah 5 tahun setengah pengajian pacik.
lama kann
pembentangan pacik sesi kedua.
pukul 2.20 ptg.
nasib pacik la yer..dapat penilai yg agak tough.
memang nak kena hati2.
time pembentangan tu pacik tak risau sgt.
time soal jawab tu haaa.
haishhhh
pacik tak mau over konfiden.
nanti lain jadinya.
pacik cuma harapkan pacik dapat buat yang terbaik.
Insyaallah..
Aminnn
cewah, macam tajuk lagu pulak.
esok pembentangan kajian pacik.
berdebar-debar nih.
ni final project pacik setelah 5 tahun setengah pengajian pacik.
lama kann
pembentangan pacik sesi kedua.
pukul 2.20 ptg.
nasib pacik la yer..dapat penilai yg agak tough.
memang nak kena hati2.
time pembentangan tu pacik tak risau sgt.
time soal jawab tu haaa.
haishhhh
pacik tak mau over konfiden.
nanti lain jadinya.
pacik cuma harapkan pacik dapat buat yang terbaik.
Insyaallah..
Aminnn
Tuesday, 4 September 2012
shoot raya
wahh...macam retis kann...hahahaa
ni shoot td..suka2 ngan classmate.
sebenarnya, nak amik gambar untuk video
sempena jamuan raya tu..
dah alang2 kannn..
kredit too Alimin
sapa2 nak tempah photographer..
boleh tempat kat dia
tadaaaaaaaaa.....
![]() |
klik untuk tumbesaran padu
nanti pacik uplod gambar yang satu2
kot2 la korang tak puas nengok kannn
*panggggg
Subscribe to:
Posts (Atom)
