Saturday, 31 December 2011

good bye 2011

hi folks.
mesti semua orang duk kalut buat
last entry untuk 2011 kan.jangan tipu la.
hehe

pacik pon nak buat jugak.
sepanjang 2011, banyak perkara yang telah berlaku
dalam hidup pacik.
yang paling pacik nikmati ialah perasaan untuk bergelar seorang guru.
huhhh.best jugak jadi cikgu ni.

kalau nak cerita semua, memang tak habis la nak taip kat sini.
padahal pemalas.gampang.

pacik harap tahun yang 2012 yang akan tiba
tak lama lagi akan menjadi yang lebih baik
dari yang sebelumnya.

ok.babai

hujung taun yang kurang baik

hi folks.semua ok tak.ok.bagus.sebab pacik tak ok.
keadaan pacik memang tak berapa nak baik sekarang ni.
pacik pon tak tau kenapa.

last week pacik start demam, pening kepala bagai.
pastu elok je demam, tetiba ada bintik2 merah kat kaki
pacik.pacik pegi la check kat hospital.
takut la jadi pape kan.

resultnya diorang syak pacik kena denggi.adess.
so, esoknya tu kena p amik dara lagi skali.doktor tu kata bukan
denggi.tapi untuk confirmation, td pegi amik darah lagi skali.
tapi tak leh nak detect lg.

tak pasal pasal esok kena pegi amik darah pulak lagi skali.
adoyaiii..abes lah darah pacik ni.

so, buat masa sekarang ni,pacik tak tau lg
apa keadaan sebenar diri pacik ni.
hopefully everythin' gonna b ok coz a new semester will b
start in a few days.
tak kan nak start sem baru ngn bintik2 kat badan kot.

pacik duk rasa nak demam campak ni sbb ada rasa gatal2 kat badan.
korang penah kena campak tak?sebab pacik tak penah.
tak tau pon macam mana nak buat kalau kena campak.
huhuhu

tengok lah esok macam mana keputusan darah esok pulak.
tak mau la jadik yang kurang baik kan.

harap2 semua ok.

nak g makan jap.
ok.babai

Tuesday, 27 December 2011

enjoy di pagi hari

okay.bila pacik mention pagi tu, memang pai ye
bukan pukul 8 ke, 9 ke.tapi pukul 3 pagi hokay.sentap tau.

hari sabtu hari tu memang paln nak pegi pesta penang ngan mak angkat
pacik.pas tu kami nak pegi mandi kt kolam air panas kat ulu legong tu.
plan asalnya nak gerak pukul 6.sempat pegi pesta penang dulu.
pas tu terus gerak pegi kolam air panas pulak.

dan namanya plan kan, tak semestinya berjalan dengan lancar kan.
dengan masalah itu ini, kami gerak pon dalam pukol 9 gitu.dah tu, dari kangar
ke penang mau 2 jam lebih gak.last2 kami gerak pergi kolam air panas dulu.
sampai lebih kurang pukul 2.30 gitu.ramai gila orang kot.nak parking pon susah.

elok je sampai, apa lagi terus p berendam.hahahaa.dalam duk pusing2 area tu, pacik
terserempak dengan member pacik yg duk study kat USM tu.
apa lagi.menyembang la.hahaaa.dalam 3 jam jugak ah pacik duk berendam dalam kolam
tu.sampai kecut abes semua atas bawah.tetttt.

dalam pukul 7 tu kami gerak pegi penang pulak.niatnya nak pegi pesta penang.
dah tu baru pukul 7 pagi.pesta bukak pukul 7 petang.ades.jenuh nak menunggu.

jadik, kami duk pusing2 penang je la.

dalam pukul 6 lebih baru gerak pergi nibong tebal.fulamakkk
penuh manosiaaa.lagi skali kene jalan jauh.dem.

kat pesta ni.banyak la jugak pacik derma duit kat taukeh cina tu.
skali skala buat baik kat orang, apa salahnya kan.muahahahaaa.

dalam pukul 12 lebeih baru kami balik gerak kangar.
pukul 3 baru sampai umah.bagus kan.

tapi kesian kat pacik.
sampai umah.terus demam.jemm terus

Saturday, 24 December 2011