Wednesday, 4 April 2012

hepi beshday coach

selamat hari lahir yang ke 31 coach.
semoga sentiasa diberkati dan dimurahkan rezeki.
Amin.

tu dia besday boy.baju merah tu.besaq dah.
yang sorang lagi tu enterframe ja.
kelassss kot.
sampai 3 kali celebrate.
hahahhahahaaa

1st skali malam semalam.
skali ngan famili dia.
pacik join gak sebab pacik agak 
rapat ngan anak2 dia.

2nd tgahari tadi.
buat suprise depan umah dia.
yang ni geng2 pusat sukan unimap.
pacik join gak sebab sume tu geng2 pacik jugak.
hahahaa

last skali petang tadi.
kat track.
skali ngan geng2 training.
member2 pusat sukan ni jugak.
total 3 biji kek.
ko hado?
hahahaaa.

anyway, pacik sentiasa doakan yang terbaik
untuk coach pacik walopon lebam tadi 
kena balik telor.

hepi besday coach!!

setelah 8 hari...akhirnyaaaaa

akhirnya pacik jadi seorang ayah...
kannnn..kelasss pacik..tak kawen lagi ada
hati nak jadi ayah.
kan sekarang ni musim blogger jadi ayah.
macam berpakat pakat je kan.
hari tu ujang dapat baby..
lepas tu abang nara pulak..
latest ni en ben ashaari pulak..

bagus...bagus...bagussss

tapi entry pacik tak da kaitan
langsung ngan blogger2 femes ni.
muahahahaaa

last week pacik start diet.
agak ketat jugak lah diet pacik.
sebab pacik stop terus amik nasik.
tak sentuh langsung.
pagi2 makan telur separuh masak.
lunch makan lauk je.
malam makan cereals ngn roti.

kes nya sebab berat badan dah naik.
dah kena sound dgn coach pacik pon.
dia suruh stop dulu nasik.
bagi stabil dulu berat tu.

tapi akhirnyaaaaa...

terpaksa jugak makan nasik.
pengasuh anak2 coach pacik ada
buat makan makan.
member member training semua turun.
urmmm...apa lagi...
member member pon semua on diet.
semua makan sikit2 je.
secoet je.hahahaha
tak makan kan segan pulak.
dah memang kitaorang rapat ngan abah tu.
*kita orang bahasakan pengasuh tu
abah ngan mama.
sweet kan.

makan nasi sikit je.
tapi ratah lauk macam apa.
tapi tu la.
nasik tetap nasik kan.
hahahahaaaa
tapi ni dah nak ok dah berat pacik.
dah turun 3 kilos in a week.
ok lah kan.

lagi dua minggu pacik target
untuk dapat 76kg balik.
baru la lega kalau dapat cecah
berat ni balik.
huhhhhh..

jauh lagi perjalanan ni.

doakan pacik ye...
Amin..

Sunday, 1 April 2012

pacik in action

gambar pacik time game yang latest ari tu.
ni event 4x400m
muka agak mengerikan sebab berpeluh..hahahahaa
sabo je la




kelik gambar untuk pembesaran yang lebih jitu

april sudah...busy...busy...busy!!

kejap ja dah masuk bulan april dah.
kedatangan bulan april ni disambut dengan berita
yang kurang enak untuk didengar.
semalam pukul 12.30 malam  pacik dapat tau yang
member pacik masuk wad kecemasan.

mula2 duk ingatkan April fool.
ye la..bukan boleh kira sangat kan.
member pacik yang sorang lagi ni uplod status
dalam facebook gtau yang poji ni masuk wad kecemasan.
memang cemas gila la. tetiba je kan.
poji ni member trening pacik.
memang tak expect la sebab poji ni aktif.

kul 1.30 baru pacik dapat msg gtau yang poji ni tak da pape.
doc cakap yang dia ni stress je.tak cukup rest kot
sebab lately ni dia ada gtau yang dia tak da selera makan.
huhhh..nasib baik..takut jugak laa

bulan ni jugak pacik nak kena hantar proposal
untuk Action Research pacik.
dah setel dah buat proposal tu.
esok nak g jumpa lecturer.
nak baiki apa yang patut.

yang paling penting bulan ni bulan terakhir pacik
praktikum. lagi empat minggu je lagi.
lepas ni dah tak da dah praktikum ni.
bagi lagi yang nak kena setel dalam masa
empat minggu ni.

nak kena setel satu satu.
tak mau buat kerja gopoh gapah.
nanti tak puas hati.
buat kerja biar ada kualiti.
baru happy.
betol tak?

jap g nak g alor setar jap.
coach ajak g cari barang.

sapa nak ikut?
mai laaaa