Monday, 20 June 2011

The beginning of new journey

fuhh..tajuk omputih..khelass pak cik ni..hahahahahhaah*gelak setan

semester baru dah mula, banyak benda nak kene beli sem ni nih...adoyai duit lagik..
ada tak barang yang boleh beli pakai daun pisang?..tak pun kulit kerang ke?
kalau ada, dah lama pokok pisang bapak pak cik tak berdaun...hahahaha

pak nk kan major seni visual..jadi al maklum lah..kalau dah namanya seni..
mestilah nak kena keluar duir ribu riban..adessss
untuk semester projek drawing...huhhhh
pak cik tak minat sangat drawing ni..sebab cerewet sangat...*dah tu sape suroh amik seni?..bengomm

sem ni jugak pak cik praktikum dua bulan...
yang tak syoknye pak cik kena jauh bai...
ye la..pak cik duk kangar, praktikum kat sintok...
mau patploh minit jugak tu..jenuh la nak kena bangun awal lagi ni...
tak suka......tak suka!!!!

buat tatapan peminat...hambik ni!!
hahahahaha


2 comments:

Vermissen Ema IV said...

uiseh..cikgu eju

eju said...

hikhik...ye..ye..segan lak panggil pak cik ni cikgu..hahaha